La Setmana de la Ciència celebra la 20a edició amb més de 300 activitats gratuïtes de divulgació científica

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La 20a Setmana de la Ciència a Catalunya (SC’15) se celebrarà del 13 al 22 de novembre, amb un ampli ventall de més de 300 activitats multidisciplinàries de divulgació cientificotecnològica. L’actual edició pren com a eixos temàtics centrals la llum i els sòls amb motiu de la celebració, aquest 2015, de l’Any Internacional de la Llum i de les Tecnologies basades en la Llum i de l’Any Internacional dels Sòls. Aquestes temàtiques es proposen com a fil conductor, tot i que sense excloure’n cap altra àrea científica. Així, arreu de 50 municipis catalans s’oferiran conferències i taules rodones, jornades de portes obertes a centres de recerca i museus, cursos i tallers i exposicions, tots ells gratuïts i per molts diversos públics.
 
La Setmana de la Ciència arriba a la 20a edició i, en aquestes dues dècades de divulgació científica, prop de 3 milions de persones han participat en aquest esdeveniment (amb una mitjana anual d’uns 150.000 assistents) organitzat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) amb el suport del Departament d’Economia i Coneixement.
 
L’SC’15 compta amb la col·laboració de nombroses institucions i entitats del sistema català de recerca i innovació, prop de 100 en aquesta ocasió, entre elles les 12 universitats de Catalunya: UB, UAB, UPC, UPF, UdG, UdL, URV, UOC, URL, UVic-UCC, UIC i UAO. També té el suport de Gas Natural Fenosa, Esteve, Obra Social ‘la Caixa’ i Movistar. El programa complet es pot consultar al web de l’FCRi (www.fundaciorecerca.cat/setmanaciencia).
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres