Visita institucional de Pimec Conca i l’Associació d’Hosteleria i Restauració de la Conca

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dimecres dia 11 es van reunir el president de l’associació d’hostaleria i restauració de la Conca de Barberà, sr Jaume Hernández, i el president de Pimec Conca de Barberà sr Josep M. Gassó acompanyat del delegat de Pimec a la Conca de Barberà sr. Damià Tarragó, en el marc de reunions que la patronal Pimec manté en les institucions i entitats de la comarca.
El contingut d’aquesta reunió es va centrar en l’activitat empresarial que l’associació desenvolupa a la comarca, i els projectes que estan desenvolupant en l’actualitat. Pimec es va oferir a col·laborar i de quina manera la patronal Pimec podria recolzar el dia a dia d’aquesta activitat. El sr Jaume Hernández va presentar al sr Gassó els diferents projecte que l’associació té en marxa i va destacar de manera particular el recent iniciat projecte de “ La cuina del Francolí”. Aquest projecte pretén promocionar la restauració de la comarca, i ha d’ajudar a la continuïtat i creació d’activitat econòmica, punt el que la patronal Pimec li ple suport.
Es va parlar de la conveniència i necessitat de formar als joves de la comarca, en els seus centres de formació, no sols com emprenedors en general sinó també en l’àmbit de la restauració. La possibilitat de motivar als joves té com a conseqüència la possibilitat de parlar de futur en quantitat i qualitat. Ambdues entitats han convingut seguir treballant cara al futur, col·laborant en aquells aspectes que siguin complementaris i necessaris. Els presidents també han acordat veure’s de manera periòdica. El president de Pimec Conca de Barberà, el Sr Josep M. Gassó, té previst realitzar d’altres visites institucionals d’aquesta naturalesa en les pròximes setmanes a la comarca.
El contingut d’aquesta reunió es va centrar en l’activitat empresarial que l’associació desenvolupa a la comarca, i els projectes que estan desenvolupant en l’actualitat. Pimec es va oferir a col·laborar i de quina manera la patronal Pimec podria recolzar el dia a dia d’aquesta activitat. El sr Jaume Hernández va presentar al sr Gassó els diferents projecte que l’associació té en marxa i va destacar de manera particular el recent iniciat projecte de “ La cuina del Francolí”. Aquest projecte pretén promocionar la restauració de la comarca, i ha d’ajudar a la continuïtat i creació d’activitat econòmica, punt el que la patronal Pimec li ple suport.
Es va parlar de la conveniència i necessitat de formar als joves de la comarca, en els seus centres de formació, no sols com emprenedors en general sinó també en l’àmbit de la restauració. La possibilitat de motivar als joves té com a conseqüència la possibilitat de parlar de futur en quantitat i qualitat. Ambdues entitats han convingut seguir treballant cara al futur, col·laborant en aquells aspectes que siguin complementaris i necessaris. Els presidents també han acordat veure’s de manera periòdica. El president de Pimec Conca de Barberà, el Sr Josep M. Gassó, té previst realitzar d’altres visites institucionals d’aquesta naturalesa en les pròximes setmanes a la comarca.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
