El Monestir de Poblet celebrarà el 21 de novembre el 75è aniversari de la restauració

Imatge dels quatre monjos restauradors del monestir
Imatge dels quatre monjos restauradors del monestir
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Monestir de Poblet es prepara per viure una gran festa; una festa que no és altra que la de la important celebració del 75è aniversari de la restauració del cenobi cistercenc.

Cal recordar que quatre monjos restauradors del monestir, P. Martino Marini, P. Giovani Rosavini, P. Tommaso Vona i F. Giovanni Fioravanti van arribar-hi l’any 1940 i van iniciar la gran tasca que ha portat el monestir on és aquest 2015, després de dècades d’abandonament per la desamortització de Mendizaval el segle XIX.

Per festejar-ho, el proper 21 de novembre es celebraran els actes commemoratius, que constaran d’una missa solemne a les deu del matí. A dos quarts de dotze del migdia es celebrarà una conferència que portarà per títol “Exemple de fe i civilització”, a càrrec de Jordi Rius Jové. Una hora més tard, es procedirà a la inauguració de l’exposició fotogràfica i, finalment, a la una del migdia, no faltarà un bon aperitiu.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres