Intens cap de setmana del Club Atlètic Montblanc amb la seva Trobada Social

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat cap de setmana del 7 i 8 de novembre el Club Atlètic Montblanc va celebrar la trobada social del Club.
El dissabte els corredors i corredores del CAM es van trobar al Foradot per tal de fer la foto de la temporada 2015-2016, amb nous corredors i corredores. Tot i que alguns dels corredors no hi van poder assistir, el nombrós grup dóna fe de les ganes de fer una bona temporada. Tot seguit es va fer un esmorzar en què es va parlar dels diferents projectes i curses a fer.
El diumenge 8 de novembre va tenir lloc la Trobada social del Club. A dos quarts de nou del matí uns seixanta caminadors i caminadores van sortir de la plaça de Sant Francesc en direcció a Lilla. Un cop arribats a Lilla, tots els caminadors i caminadores van poder gaudir d’un bon esmorzar a base d’arengades al local social de Lilla, on es van comentar les caminades fetes el 2015 i les que s’estan preparant pel 2016.
El dissabte els corredors i corredores del CAM es van trobar al Foradot per tal de fer la foto de la temporada 2015-2016, amb nous corredors i corredores. Tot i que alguns dels corredors no hi van poder assistir, el nombrós grup dóna fe de les ganes de fer una bona temporada. Tot seguit es va fer un esmorzar en què es va parlar dels diferents projectes i curses a fer.
El diumenge 8 de novembre va tenir lloc la Trobada social del Club. A dos quarts de nou del matí uns seixanta caminadors i caminadores van sortir de la plaça de Sant Francesc en direcció a Lilla. Un cop arribats a Lilla, tots els caminadors i caminadores van poder gaudir d’un bon esmorzar a base d’arengades al local social de Lilla, on es van comentar les caminades fetes el 2015 i les que s’estan preparant pel 2016.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
