La Diputació de Tarragona recorda les víctimes dels atemptats de París amb un minut de silenci

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Diputació de Tarragona han expressat el seu condol per les víctimes dels atemptats de París i el seu rebuig a la violència amb un minut de silenci a les portes de la institució. La concentració s'ha dut a terme aquest dilluns al migdia, davant la seu central del passeig de Sant Antoni, i a altres centres de la Diputació a Tarragona, Reus i Tortosa.

A l'acte han assistir personal tècnic de la Diputació, així com representants institucionals. Tots ells han mostrat la seva solidaritzat amb els familiars i amics de les víctimes. D'altra banda, les banderes de la Diputació de Tarragona onegen a mitja asta des del passat dissabte.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres