Aquest inici de curs 2015-2016 escoles d'arreu de Catalunya han visitat el Museu i Forn del Vidre de Vimbodí

Resta de pobles

Una de les escoles, durant la seva visita al Museu
Una de les escoles, durant la seva visita al Museu
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Les escoles Mirasan de Lleida, Jaume Miret de Soses, La Salle de Reus o La Pau de Vilanova i la Geltrú són alguns dels centres de primària que han visitat el Museu i Forn del Vidre de Vimbodí (www.museudelvidre.cat) a l'inici del curs escolar. Des de l'arrencada de les classes fins a final d'aquest any 2015, seran una quinzena els col·legis que hauran dut el seu alumnat fins a Vimbodí per conèixer de prop aquesta tradició ancestral.

Els diferents alumnes han participat, segons els casos, en gimcanes, tallers, i visites guiades. Tots ells han pogut veure treballar el mestre vidrier del museu, Paco Ramos, i alguns també han participat en visites guiades pel poble.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres