Aquest inici de curs 2015-2016 escoles d'arreu de Catalunya han visitat el Museu i Forn del Vidre de Vimbodí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Les escoles Mirasan de Lleida, Jaume Miret de Soses, La Salle de Reus o La Pau de Vilanova i la Geltrú són alguns dels centres de primària que han visitat el Museu i Forn del Vidre de Vimbodí (www.museudelvidre.cat) a l'inici del curs escolar. Des de l'arrencada de les classes fins a final d'aquest any 2015, seran una quinzena els col·legis que hauran dut el seu alumnat fins a Vimbodí per conèixer de prop aquesta tradició ancestral.
Els diferents alumnes han participat, segons els casos, en gimcanes, tallers, i visites guiades. Tots ells han pogut veure treballar el mestre vidrier del museu, Paco Ramos, i alguns també han participat en visites guiades pel poble.
Els diferents alumnes han participat, segons els casos, en gimcanes, tallers, i visites guiades. Tots ells han pogut veure treballar el mestre vidrier del museu, Paco Ramos, i alguns també han participat en visites guiades pel poble.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
