L'Ajuntament de Montblanc dóna suport a la resolució 1/XI del Parlament de Catalunya

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Ahir dilluns 16 de novembre al vespre, el Ple de l'Ajuntament de Montblanc va aprovar per 12 vots a favor (Agrupament Catalanista de Montblanc – Acord Municipal, CUP i Convergència i Unió) i 1 abstenció (FIC) donar suport a la resolució 1/XI del Parlament de Catalunya, que dóna inici al procés de creació d'un estat català independent.
El consistori, tal i com havia anunciat durant la concentració de dilluns dia 9 a la plaça Major, l'alcalde Josep Andreu, en cocepte de vicepresident de l'AMI, va convocar el ple extraordinari d'ahir amb aquest únic punt dintre l'ordre del dia.
Prèviament però, a la discussió d'aquest punt, es va guardar un minut de silenci en memòria de les víctimes dels atemptats de París.
El consistori, tal i com havia anunciat durant la concentració de dilluns dia 9 a la plaça Major, l'alcalde Josep Andreu, en cocepte de vicepresident de l'AMI, va convocar el ple extraordinari d'ahir amb aquest únic punt dintre l'ordre del dia.
Prèviament però, a la discussió d'aquest punt, es va guardar un minut de silenci en memòria de les víctimes dels atemptats de París.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
