El reusenc Joan Ramos guanya el primer premi del concurs d'Instagram de VITRUM

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Una artística fotografia en blanc i negre d'una espontània bufadora de vidre va ser escollida com la millor del concurs d'Instagram convocat en la segona edició de VITRUM, la Festa del Vidre Artesà de Vimbodí i Poblet.
L'autor de la imatge, Joan Ramos, de Reus, acaba de rebre el premi de mans de l'Ajuntament de Vimbodí i Poblet. La seva foto va ser escollida pels instagramers entre les cinc imatges finalistes del certamen, on van participar desenes de concursants d'arreu.
El guanyador ha rebut com a premi un porró del Museu i Forn del Vidre, dues entrades per visitar aquest espai i dues més per visitar el Monestir de Poblet acompanyat d'un guia. Joan Ramos també ha estat obsequiat amb el llibre Història de Vimbodí i Poblet, publicat aquest any 2015.
La segona imatge classificada és obra de la vimbodinenca Núria Rios. Ella ha obtingut com a premi una peça de vidre i entrades amb visita guiada per al Museu i Forn del Vidre i el Monestir de Poblet.
L'autor de la imatge, Joan Ramos, de Reus, acaba de rebre el premi de mans de l'Ajuntament de Vimbodí i Poblet. La seva foto va ser escollida pels instagramers entre les cinc imatges finalistes del certamen, on van participar desenes de concursants d'arreu.
El guanyador ha rebut com a premi un porró del Museu i Forn del Vidre, dues entrades per visitar aquest espai i dues més per visitar el Monestir de Poblet acompanyat d'un guia. Joan Ramos també ha estat obsequiat amb el llibre Història de Vimbodí i Poblet, publicat aquest any 2015.
La segona imatge classificada és obra de la vimbodinenca Núria Rios. Ella ha obtingut com a premi una peça de vidre i entrades amb visita guiada per al Museu i Forn del Vidre i el Monestir de Poblet.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
