Diumenge 22 l'Espluga de Francolí celebrarà la Festa de la Música

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Cultural Jordi Francolí i les entitats i grups musicals de l’Espluga organitzen la quarta edició de la Festa de la Música pel proper diumenge 22 de novembre. L’edició d’enguany repetirà el format itinerant de l’anterior i, per tant, les diverses actuacions musicals tindran lloc en diferents espais emblemàtics de l’Espluga, com l’Església Vella, l’Antic Hospital, el Museu de la Vida Rural i la Residència Jaume I.
La Festa de la Música comptarà amb les actuacions de la Coral espluguina, el combo juvenil de l’Escola Municipal de Música de l’Espluga, l’Orquestra TLP i els grups Monk Mao, Anatòlia, Edu i Joan, Isel i Rodamilans. Els grups musicals no actuaran a la vegada sinó que ho faran successivament en horaris i llocs diferents a partir de les 11 del matí.
La Festa de la Música comptarà amb les actuacions de la Coral espluguina, el combo juvenil de l’Escola Municipal de Música de l’Espluga, l’Orquestra TLP i els grups Monk Mao, Anatòlia, Edu i Joan, Isel i Rodamilans. Els grups musicals no actuaran a la vegada sinó que ho faran successivament en horaris i llocs diferents a partir de les 11 del matí.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
