Evacuen el Pius Hospital per una amenaça de bomba

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Una motxilla sospitosa deixada a la baixada del Pius Hospital a prop del servei d’Urgències ha fet saltar l’alarma i el temor que contingués explosius al seu interior.

Minuts abans de les dotze del migdia, treballadors del servei d’Emergències del Pius Hospital han donat l’avís als Mossos d’Esquadra i la Policia Local d'una motxilla sospitosa. Davant l’estat d’alerta que hi ha pels atemptats de París, s’ha acordonat ràpidament la zona i efectius policials han regirat la motxilla, i han pogut comprovar que no tenia cap explosiu a dins.

Tot s’ha acabat amb un fort enrenou i ensurt, i més tenint en compte l’hora en què s’han produït els fets, plena de gent que anava i venia de l’hospital.

Els Tècnics Especialistes en Desactivació d’Artefactes Explosius (TEDAX), dels Mossos d’Esquadra, arribaran en breu al Pius Hospital de Valls, centre que a hores d’ara es troba tancat. Des de Protecció Civil de Valls informen que qualsevol persona que hagi d’anar a Urgències del Pius, truqui al 112 per informar-se d’on s’han de dirigir.

ACTUALITZACIÓ 13.19 h
Els pacients ingressats en habitacions que donen a la façana principal del Pius Hospital de Valls han estat traslladats a habitacions que donen a la part del darrera. S’ha procedit a evacuar als familiars que es trobaven a les habitacions dels pacients. El personal sanitari es manté a l’interior del centre sanitari.
La gent que estava essent atesa en consulta mèdica han estat desallotjats de l’Hospital.
 

ACTUALITZACIÓ 13.20 h
En aquests moments, els Mossos d’Esquadra han permès l’entrada dels pacients i familiars al Pius Hospital de Valls confirmant que s’ha tractat d’una falsa alarma.

 

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres