Signatura del conveni entre la Fundació Bancària “la Caixa” i l’Ajuntament de Blancafort

Resta de pobles

Un instant de la reunió
Un instant de la reunió
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat dilluns 16 de novembre va tenir lloc la signatura de la pròrroga del conveni entre la Fundació Bancària Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona, “la Caixa” (Obra Social “la Caixa”), i el nostre Ajuntament.

L’acte va comptar, d’una banda, amb la presència del Sr. Biel Secall Roca, director de l’oficina de Montblanc de CaixaBank, en representació de l’Obra Social “la Caixa”, i, d’altra banda, amb el Sr. Magí Baltà Ventura, alcalde de Blancafort, en representació de l’Ajuntament, amb l’assistència també de les senyores Vanesa Sans Rosich, regidora de Serveis Socials, i Judit García Baltà, regidora de Cultura.

L’objecte i la voluntat és establir un marc de col·laboració entre l’Obra Social “la Caixa” i l’Ajuntament en el qual es promogui la realització d’activitats per a la gent gran per afavorir el desenvolupament de diverses aspectes de caràcter cultural, social i altres.

Per al compliment de les finalitats expressades anteriorment, l’Obra Social “la Caixa” es compromet a fer una aportació econòmica en favor de l’Ajuntament de Blancafort, la qual a hores d’ara ja s’ha fet efectiva en la seva totalitat.

Aquesta pròrroga suposa una vigència per un any més, amb la conseqüent col·laboració econòmica per segon any consecutiu.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres