Pimec Conca de Barberà es reuneix amb el Consell Regulador DO Conca de Barberà

Presents a la reunió, dimecres 18 de novembre
Presents a la reunió, dimecres 18 de novembre
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat dimecres dia 18 es van reunir a la seu del Consell Regualdor la presidenta de la Consell Regulador DO Conca de Barberà, sra. Mariona Rende, la secretaria tècnica de la Consell Regulador DO Conca de Barberà, sra. Elisabet Sàez, i el president de Pimec Conca de Barberà sr Josep M. Gassó acompanyat del delegat de Pimec a la Conca de Barberà sr. Damià Tarragó, en el marc de reunions que la patronal Pimec manté en les institucions i entitats de la comarca.

El contingut d’aquesta reunió es va centrar en l’activitat que la Consell Regulador DO Conca de Barberà desenvolupa a la comarca, i els projectes que estan desenvolupant en l’actualitat. Pimec es va oferir a col·laborar, i de quina manera la patronal Pimec podria recolzar el dia a dia d’aquesta activitat. També es va parlar de la rebaixa d’ajudes al sector, marcada per la greu situació econòmica que ha viscut el país i la reestructuració soferta en els ajuts i les entitats que les gestionen. Malgrat tot la Consell Regulador DO Conca de Barberà va manifestar que les coses estaven funcionant, que aquest ha estat un bon any de bona collida i això ajudarà de manera significativa.

Ambdues entitats han convingut seguir treballant cara al futur, col·laborant en aquells aspectes que siguin complementaris i necessaris. Els presidents també han acordat veure’s de manera periòdica. El president de Pimec Conca de Barberà, el Sr Josep M. Gassó, té previst realitzar d’altres visites institucionals en les pròximes setmanes a la comarca.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres