Sortida fins a Senan del Club Atlètic Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Diumenge dia 15 el CAM tenia una sortida amb inici i final al poble de Senan. Amb la boira com a companya, van donar el primer pas tot seguint les marques del GR-175, que s’endinsa al bosc. Amb molta humitat, s’havia d’anar prudents. Així, es va arribar al coll Vell, ja a 713 metres. Situats a la carena que separa la Conca de la comarca de l’Urgell, amb una clariana els caminadors van aprofitar per gaudir d’una bona vista. Llavors van seguir i van agafar un senderó que porta al Tossal Gros de Vallbona, a 808 metres, el més alt de l’Urgell.
Unes passes més i s’agafa el camí marcat com a PR-C 58, que amb una lleugera baixada porta fins a Montblanquet, ja cobert de boira. Per esmorzar, i fent ús de la influència, el grup va localitzar un veí, anomenat Josep, que els va permetre fer servir el local social i, a més, els va obrir la porta per fer una visita a l’església del poble. El grup va agrair aquest fet inesperat i, de nou al camí que va a la Font Vella, es va seguir una pista fins a una zona anomenada la Masó, on es dóna un tomb per enfilar camí cap a la coma d’en Perdigó, i tot seguit es va fer l’entrada als Omells de na Gaia.
Aquí, es va deixar el PR per seguir pel GR-3 i el camí d’Espedrogues, que porta fins al límit de les comarques i de nou s’entra a la Conca. Un bonic però pedregós senderó porta de nou a Senan, on el grup va donar per acabada aquesta entretinguda caminada.
Unes passes més i s’agafa el camí marcat com a PR-C 58, que amb una lleugera baixada porta fins a Montblanquet, ja cobert de boira. Per esmorzar, i fent ús de la influència, el grup va localitzar un veí, anomenat Josep, que els va permetre fer servir el local social i, a més, els va obrir la porta per fer una visita a l’església del poble. El grup va agrair aquest fet inesperat i, de nou al camí que va a la Font Vella, es va seguir una pista fins a una zona anomenada la Masó, on es dóna un tomb per enfilar camí cap a la coma d’en Perdigó, i tot seguit es va fer l’entrada als Omells de na Gaia.
Aquí, es va deixar el PR per seguir pel GR-3 i el camí d’Espedrogues, que porta fins al límit de les comarques i de nou s’entra a la Conca. Un bonic però pedregós senderó porta de nou a Senan, on el grup va donar per acabada aquesta entretinguda caminada.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
