Xerrada solidària per ajudar al Nepal al Cau de Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El de 25 d'abril va ser el terratrèmol de major magnitud al Nepal en 80 anys i el pitjor a la regió de l'Himàlaia en una dècada en que, des del 2005, un altre sisme ocasionés més de 84.000 morts al Caixmir.
La solidaritat arriba de la mà de Pep Masip, un infermer i bomber del Grup de Recolzament d'Actuacions Especials. En Pep ofereix directament el seu voluntariat, la seva persona, la seva mà d'obra, els seus coneixements i els seus recurssos. Amb ell s'hi han afegit altres persones i organitzacions no guvernamentals. Entre aquestes organitzacions, s'hi suma l'Agrupament Escolta i Guia Mare de Déu de la Mercè (el Cau de Montblanc).
Aquest dissabte dia 28 de novembre de 2015, en Pep Masip assitirà al Cau (Carrer Xolladors, 9) per oferir una xerrada solidària explicant el seu projecte a les 16 hores.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
