L’individu que es va tancar al caixer de CaixaBank de l’Espluga de Francolí, no va ser detingut

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Fort enrenou el que hi va haver ahir a l’Espluga de Francolí, quan poc després de les 7 de la tarda, un home es tancava al caixer automàtic que l’entitat CaixaBank té a l’Espluga de Francolí.
I és que aquest individu, que tot sembla indicar que anava sota els efectes de l’alcohol, va tancar el pestell de les dependències on es troba el caixer automàtic, negant-se a sortir del seu interior. Fins el lloc dels fets s’hi van desplaçar fins a cinc agents dels Mossos d’Esquadra, amb presència també del vigilant municipal de l’Espluga.
Mentre aquest individu va romandre a l’interior, no van faltar intents inclús d’encendre papers o cridar de forma batussera l’atenció de tothom el qui es trobava a l’exterior de l’oficina bancària.
Hi van haver diversos intents per convèncer l’individu i inclús, un veí es va presentar per intentar obrir la porta, sense sort. Ja cap a les 11 de la nit, va ser un serraller enviat per la mateixa entitat, que aconseguia finalment obrir la porta.
Els Mossos d’Esquadra van prendre l’individu, que finalment no quedaria detingut pels fets protagonitzats.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
