Concert de Santa Cecília de la Banda de Música Verge de la Serra

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest proper dissabte dia 28 de novembre la Banda de Música Verge de la Serra de Montblanc celebrarà el seu concert de Santa Cecília, patrona dels musics.
La festivitat de Santa Cecília es celebrava el passat 22 de novembre i, per aquest motiu, la banda montblanquina ha organitzat aquest acte que celebrarà al Cinema del Casal Montblanquí a les set del vespre. Un concert amb entrada gratuïta.
L’acte està organitzat per la Banda de Música Verge de la Serra en col·laboració amb l’Ajuntament de Montblanc, el Circuït Urgellenc i el Casal Montblanquí.
La festivitat de Santa Cecília es celebrava el passat 22 de novembre i, per aquest motiu, la banda montblanquina ha organitzat aquest acte que celebrarà al Cinema del Casal Montblanquí a les set del vespre. Un concert amb entrada gratuïta.
L’acte està organitzat per la Banda de Música Verge de la Serra en col·laboració amb l’Ajuntament de Montblanc, el Circuït Urgellenc i el Casal Montblanquí.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
