La ZER Conca de Barberà va acollir la primera reunió del Curs del Secretariat d’Escola Rural

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Escola Antoni Tous de Pira va acollir la primera reunió del secretariat d’Escola Rural de Catalunya. En la reunió es van tractar diversos temes d’interès general pel que fa a l’organització i funcionament de les ZER.

La jornada també va servir perquè diferents mestres de les ZER de Catalunya es retrobessin o es coneguessin i poguessin compartir inquietuds entorn a l’escola rural.

Va ser la primera vegada que una escola de la ZER Conca de Barberà acollia la trobada. Això va permetre que un bon nombre de mestres de la ZER poguessin participar de la reunió.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres