Montblanc posa en marxa una campanya informativa de civisme

Montblanc

Instant de la presentació d'aquesta campanya
Instant de la presentació d'aquesta campanya
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Sota el títol “Viu Montblanc amb civisme”, l’Ajuntament ha posat en marxa una campanya informativa a través de fulletons explicatius amb l’objectiu de conscienciar a la població sobre diversos hàbits que poden millorar la convivència entre els veïns.

La campanya de civisme vol incidir en diversos aspectes a respectar tant a Montblanc com a les pedanies. Principalment, no enganxar xiclets, mantenir les finques netes, respectar els edificis i el mobiliari urbà i ser responsable amb les defecacions dels animals domèstics.

Em la presentació d’aquesta campanya a l’Ajuntament, la regidora de mobilitat i Policia Local, Marta Civit, ha incidit especialment en ser responsables dels nostres animals domèstics i la recollida de defecacions i l’obligació de censar i xipar-los.
 
La campanya recull les diverses sancions que es poden imposar, que van des dels 200 als 3.000 euros, segons la seva gravetat.

El projecte té l’objectiu de continuar difonent la coneixença de l’ordenança de civisme de l’Ajuntament que es troba a la pàgina web institucional del consistori i els tríptics que s’han realitzat es podran trobar a partir d’avui a diversos edificis públics i entitats, repartits pel municipi, a les escoles, a la Biblioteca, en botigues, etc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres