Jordi Albalat, nou representant de l’ajuntament a la Fundació Museu del Pessebre de Catalunya

Montblanc

Jordi Albalat
Jordi Albalat
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El ple de l’Ajuntament de Montblanc d’aquest dimecres 25 de novembre va aprovar per onze vots a favor (Agrupament Catalanista de Montblanc, Convergència i Unió i FIC) i dues abstencions (CUP) nomenar el regidor de Cultura, Jordi Albalat, com a nou representant del consistori a la Fundació Museu del Pessebre de Catalunya.

Anteriorment, la representant era Agnès Ribó, però en deixar de ser càrrec electe s’ha hagut d’elegir un nou regidor.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres