Esquerra Republicana de Catalunya ha presentat la llista per la demarcació de Tarragona al Congrés i al Senat

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Esquerra Republicana de Catalunya ha presentat aquesta setmana la llista per la demarcació de Tarragona al Congrés i al Senat, amb representació dels candidats i candidates del Camp de Tarragona i de les Terres de l’Ebre a la sala d’actes de la Cooperativa Obrera de Tarragona.

El cap de llista d’Esquerra Republicana de Catalunya pel Congrés, Jordi Salvador, va defensar que “a les eleccions del 20-D hi hem d’anar a defensar la resolució i l’annex social per constituir la República Catalana, a l’hora que s’ha de lluitar per solucionar els problemes immediats que pateixen les persones: atur, precarietat, serveis públics, pensions, educació, sanitat, etc”. A més, Salvador va exposar que “s’ha de fer amb una mà estesa amb aquells que proposin mesures socials”  i va afegir que “s’ha d’enderrocar el règim del 1978 i que respectin el nostre procés”. El candidat independent, Salvador, va explicat que “només des de la fraternitat entre les persones i els pobles podrem cooperar per un futur millor per a tothom”.

Per la seva banda, el candidat al Senat, Miquel Aubà, va reclamar que “s’ha de defensar la millora de les infraestructures, el Corredor del Mediterrani, l’A-27 o l’A-68 mentre encara estiguem connectats amb l’Estat i cal anar a Madrid perquè no ens tanquin serveis i drets”. L’ebrenc Aubà també va apuntar que “estic orgullós que se m’hagi triat com a independent i com a representant d’una comarca petita que pugui expressar la seva veu”.

L’acte va estar acompanyat pel portaveu del Grup Municipal de Tarragona, Pau Ricomà, el qual va esmentat que és essencial, i pel diputat al Parlament i president de la Regional del Camp de Tarragona, Ferran Civit.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres