L’Ajuntament de Vimbodí i Poblet participa en la trobada anual d'artistes i artesans vidriers

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Museu i Forn del Vidre de Vimbodí, gestionat per l’Ajuntament del municipi, ha estat un dels membres col·laboradors de l’edició d’enguany de la Trobada de Vidriers organitzada per l’Associació Catalana de les Arts en Vidre (ACAV).
La jornada es va celebrar el passat diumenge, dia 22, a Sant Andreu de la Barca (Baix Llobregat) i un any més va servir perquè artesans i artistes procedents d’arreu de Catalunya i també de l’Estat espanyol, a més d’altres representants d’aquesta tradició, estrenyin vincles i estableixin projectes i col·laboracions. A la trobada hi van assistir l’alcalde de Vimbodí i Poblet, Joan Güell, i regidors de l’equip de govern, acompanyats del mestre vidrier del Museu i Forn del Vidre, Paco Ramos.
La jornada es va dur a terme a les instal·lacions de la vidriera Nat de Sant Andreu de la Barca i va tenir com a artista convidat Martin Janecky, un jove escultor i bufador de Txèquia, considerat un dels millor vidriers del món. La trobada, amb un centenar i mig d’assistents, va incloure un dinar popular durant el qual el president de l’ACAV, Jordi Vidal, va agrair a l’artista convidat i al conjunt de professionals del sector la seva tasca, al mateix temps que va reivindicar el valor artesà i artístic dels que es dediquen al noble art del vidre.
La jornada es va celebrar el passat diumenge, dia 22, a Sant Andreu de la Barca (Baix Llobregat) i un any més va servir perquè artesans i artistes procedents d’arreu de Catalunya i també de l’Estat espanyol, a més d’altres representants d’aquesta tradició, estrenyin vincles i estableixin projectes i col·laboracions. A la trobada hi van assistir l’alcalde de Vimbodí i Poblet, Joan Güell, i regidors de l’equip de govern, acompanyats del mestre vidrier del Museu i Forn del Vidre, Paco Ramos.
La jornada es va dur a terme a les instal·lacions de la vidriera Nat de Sant Andreu de la Barca i va tenir com a artista convidat Martin Janecky, un jove escultor i bufador de Txèquia, considerat un dels millor vidriers del món. La trobada, amb un centenar i mig d’assistents, va incloure un dinar popular durant el qual el president de l’ACAV, Jordi Vidal, va agrair a l’artista convidat i al conjunt de professionals del sector la seva tasca, al mateix temps que va reivindicar el valor artesà i artístic dels que es dediquen al noble art del vidre.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
