L’Espluga recorda amb una exposició el seu comiat a les Brigades Internacionals

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Espluga de Francolí ha volgut tenir un record als Brigadistes Internacionals i en aquest sentit, avui al matí s’ha inaugurat l’exposició commemorativa “Comitat de les Brigades Internacionals a l’Espluga de Francolí, 25 d’octubre del 1938”.
L’exposició s’ha inaugurat a les 11 del matí, a l’Alberg Jaume I i ha comptat amb la presència d’un bon nombre de persones.
L’exposició tindrà per altra banda una gran utilitat didàctica i els fets tràgics que van portar a una desgraciada dictadura de 40 anys amb conseqüències que perduren inclús fins a l’actualitat.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
