Xerrada sobre l'ús dels medicaments al Casal de la Gent Gran de Blancafort

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Divendres 27 de novembre el Casal de la Gent Gran de Blancafort va organitzar, amb la col·laboració de l'Ajuntament i el Consell Comarcal, una conferència sobre "El bon ús dels medicaments. La conferència va anar a càrrec de la Sra. Anna Sánchez Farrè, farmacéutica.

L'exposició i desenvolupament del temari proposat va girar al voltant dels enunciats: Que són els medicaments i com actuen; Vies d'entrada o d'administració; Què llegim en l'envàs d'un medicament?; Quina informació trobarem al prospecte?; Conservació de medicaments a casa; Eliminació de medicaments al punt SIGRE de la nostra farmàcia. També es van dedicar uns quants minuts per parlar dels medicaments genèrics i que cal saber quan prenem un medicament i com hem de prendre-ho.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres