Més de 300 persones al concert de Santa Cecília de la Banda de Música Verge de la Serra

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Banda de Música Verge de la Serra de Montblanc va celebrar el seu tradicional concert de Sta. Cecília el passat dissabte 28 de novembre al cinema del Casal Montblanquí.
Més de 300 persones van assistir en aquest concert i van poder gaudir d’un repertori jazzístic.
En acabar el concert, els components de la banda, les seves famílies i amistats varen gaudir d’un gran sopar que es va dur a terme a l’Antic Hospital de Santa Magdalena. En aquest sopar es va fer el canvi de pubilla, que aquest any va ser diferent, ja que la pubilla de l’any anterior, Judit Campdepadrós va passar la banda a un noi, en Joan Pérez, sent aquest el nou hereu de la banda. En la celebració també es va donar la benvinguda a una nova component d’aquest any 2015 i es fer un acte de comiat a alguns membres.
Més de 300 persones van assistir en aquest concert i van poder gaudir d’un repertori jazzístic.
En acabar el concert, els components de la banda, les seves famílies i amistats varen gaudir d’un gran sopar que es va dur a terme a l’Antic Hospital de Santa Magdalena. En aquest sopar es va fer el canvi de pubilla, que aquest any va ser diferent, ja que la pubilla de l’any anterior, Judit Campdepadrós va passar la banda a un noi, en Joan Pérez, sent aquest el nou hereu de la banda. En la celebració també es va donar la benvinguda a una nova component d’aquest any 2015 i es fer un acte de comiat a alguns membres.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
