Blancafort a L’APM? de TV3 d’aquest dimecres 2 de desembre

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L‘”Alguna Pregunta Més?”, l’espai d’humor de TV3, tindrà a Blancafort com a protagonista aquest dimecres 2 de desembre.
El programa s’emet els dimecres cap a les deu de la nit i en l’emissió d’aquest dimecres viatjarà a aquesta població de la Conca de Barberà en la secció de “l’Oletú”, un apartat del programa on en Peyu viatja per Catalunya visitant indrets amb algunes coses curioses.
El programa s’emet els dimecres cap a les deu de la nit i en l’emissió d’aquest dimecres viatjarà a aquesta població de la Conca de Barberà en la secció de “l’Oletú”, un apartat del programa on en Peyu viatja per Catalunya visitant indrets amb algunes coses curioses.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
