Reunió del Pius Hospital de Valls amb el Consell Comarcal de la Conca de Barberà

Instant de la reunió
Instant de la reunió
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest passat dimecres 2 de desembre de 2015, Martí Barberà, President del Consell d’Administració de Pius Hospital de Valls i el Gerent del centre, Joaquim Pellejà, es van reunir amb el President del Consell Comarcal de la Conca de Barberà, Josep Pijoan.

Durant la reunió es van revisar aspectes relacionats amb l’atenció sanitària a la Conca de Barberà. En aquest sentit, es van recollir diferents valoracions que, en un entorn de complementarietat territorial poden ser compartits amb el Consell Comarcal de l’Alt Camp.

També i des d’una perspectiva més concreta i, relacionada amb l’activitat assistencial que es presta des de Pius Hospital, es va fer palesa la importància que té per a les dues comarques, Conca de Barberà i Alt Camp, l’assistència i els serveis que des de Pius es dispensen als habitants del territori, en un entorn de proximitat, qualitat i seguretat, fent èmfasi també en els aspectes que poden contribuir a mantenir i millorar el model assistencial actual.

D’una banda, el President del Consell Comarcal va expressar una valoració positiva d’aquests serveis assistencials, amb la confiança de que es mantingui i és millori quan això sigui possible, aquest model de bona accessibilitat.

D’altra banda, se li van transmetre els canvis i adaptacions a les noves necessitats dels habitants d’ambdues comarques i als requeriments tecnològics actuals, com són la implantació de les Teleconsultes i l’accés a la informació clínica per part de tots els professionals sanitaris que treballen en els diferents nivells assistencials.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres