Concert de Nadal, i per a La Marató de TV3, dissabte a Conesa

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Orfeó de Santa Coloma de Queralt oferirà aquest dissabte 5 de desembre un concert a Conesa. Es tracta d’un acte ja tradicional de cara a les festes nadalenques que tindrà lloc a dos quarts de set de la tarda, a l’església de Santa Maria. Serà un concert de Nadal i els beneficis que es recaptin seran destinats a La Marató de TV3, enguany dedicada a l’obesitat i la diabetis.
Val a dir que com a novetat d’enguany també s’ha organitzat, a dos quarts d’onze de la nit a la Sala del Ball, l’actuació del Mag Nebur amb ‘La màgia del Nadal’.
A més, Conesa aprofitarà la jornada per donar el tret de sortida a les festes de Nadal amb l’encesa de llums, a les sis de la tarda, a la Plaça Major.
Val a dir que com a novetat d’enguany també s’ha organitzat, a dos quarts d’onze de la nit a la Sala del Ball, l’actuació del Mag Nebur amb ‘La màgia del Nadal’.
A més, Conesa aprofitarà la jornada per donar el tret de sortida a les festes de Nadal amb l’encesa de llums, a les sis de la tarda, a la Plaça Major.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
