El P. Octavi Vilà Mayo elegit nou Abat del Monestir de Poblet

P. Octavi Vilà Mayo, nou Abat del Monestir de Poblet
P. Octavi Vilà Mayo, nou Abat del Monestir de Poblet
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Comunitat de Santa Maria de Poblet ha elegit aquest dijous 3 de desembre com a nou Abat del Monestir el P. Octavi Vilà Mayo. El nou Abat s'ha elegit després de la renúncia preceptiva per motius d’edat del P. Abat Josep Alegre Vilas. L’elecció ha estat presidida pel P. Abat General de l’Orde Cistercenc  Mauro-Giuseppe Lepori.

El nou abat, nascut a Tarragona l’any 1961, ingressà a Poblet l’any 2005, vestí l’hàbit el 26 de gener de 2006, feu la seva primera professió el 26 de  gener de 2007 i la professió solemne el 15 d’agost de 2010. Ordenat de diaca el dia 21 d’abril de 2014, dilluns de Pasqua, de mans del Sr. Arquebisbe Joan Enric Vives i Sicília, fou fet subprior de Poblet el dia 27 del mateix mes. El dia 1 de maig del 2015 el Sr. Arquebisbe de Tarragona, Mons. Jaume Pujol i Balcells, l’ordenà de prevere.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres