El tram de l’A-27 fins a Masmolets s’obrirà al trànsit el 14 de desembre

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El proper 14 de desembre probablement s’obrirà al trànsit el tercer tram de l’Autovia A-27 que va de Valls a Masmolets.
Aquest seria el tercer tram previst de l’autovia que porta molts anys en obres i, a aquest, el seguiria un quart tram per enllaçar amb Montblanc, passant pel Coll de Lilla.
Recordem que la titular del Ministeri de Foment, Ana Pastor, va inaugurar el passat 13 d’octubre, el segon tram de l’A-27 entre El Morell i les variants.
Aquest tercer tram que s’obrirà aquest desembre, com havia anunciat Pastor, té 5 km i un pressupost de 86 milions d’euros.
Aquesta setmana Democràcia i Llibertat havia realitzat una roda de premsa al peu de les mateixes obres mostrant la seva posició davant la situació del projecte de l’A-27.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
