Tret de sortida aquesta passada mitjanit a la campanya de les eleccions espanyoles del 20-N

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Des d'aquesta passada mitjanit, la circumscripció de Tarragona està en campanya electoral per les eleccions espanyoles del proper 20 de desembre. Els principals partits que concorren a aquests comicis van destapar els lemes i cartells amb els quals intentaran convèncer l’electorat.

Un total de dotze candidatures es presenten a la demarcació de Tarragona a les eleccions, tant pel Congrés de Diputats com pel Senat. La principal connotació d’aquests comicis és la renovació de les cares a les principals llistes. La disputa pels sis diputats que se li atorguen a la demarcació tarragonina i que, en l’anterior mandat, tenien a parts iguals CiU, PSC i PP, es presenta aferrissada i en mans de caps de llista que apareixen en l’escena de la política espanyol en la posició 1.

D’altra banda, la tendència en les eleccions del passat 27 de setembre dels republicans i de Ciutadans, aquests darrers han entrat amb força a les comarques de Tarragona, farà de ben segur que el repartiment al Congrés i al Senat sigui més fragmentat, amb la incertesa del que passarà amb Unió i la coalició d’esquerres En Comú Podem.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres