La Unió de Botigues i Empreses de l’Espluga inicia la campanya de Nadal

L'Espluga de Francolí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Bot i la Tigà seran els noms dels personatges que representen la Unió de Botigues i Empreses de l'Espluga de Francolí. Durant el mes d’octubre els escolars de l’Espluga van poder participar en un concurs per posar nom als personatges que representen la Unió de Botigues i Empreses de l’Espluga. El passat 25 de novembre en una reunió de socis es va escollir els noms dels personatges d’entre dos-cents vint-i-cinc alumnes de les dues escoles que hi van participar. Els noms guanyadors van ser el Bot per al personatge masculí i la Tiga per al personatge femení. Les guanyadores van ser l’Ariana Altarriba per Tiga i l’Ítziar Velasco per Bot, les dues de 8 anys, de tercer de primària i de l’Escola Martí Poch i MD del Carme, respectivament.

D'altra banda, la Unió de Botigues i Empreses inicia la campanya de nadal. Aquesta campanya té com a objectiu conscienciar la gent de la importància que té comprar i consumir en empreses del territori. Primer de tot, la UBE ha realitzat elements decoratius unitaris nadalencs per a les seves botigues. També s’ha decorat un aparador del centre del poble amb tots els vals i lots que la UBE sortejarà a tots els seus clients, així com un val de 100 € per gastar als establiments associats a la UBE. La campanya de Nadal és similar a la que es va fer l’any passat. La novetat d’aquest any és el pi que s’ha situat a la plaça de l’església juntament amb l’Ajuntament de l’Espluga. L’activitat relacionada amb l’arbre consistirà en penjar desitjos a través d’unes targetes personalitzades que trobaran a les botigues de la UBE i que es posaran a l’arbre el dia que l’Ajuntament realitzarà l’acte de fer cagar el Tió, el 24 de desembre a les sis de la tarda.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres