Se signa al Castell de Barberà de la Conca el conveni per finançar les obres de contenció dels moviments del subsòl del municipi

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’històric marc del Castell de Barberà de la Conca ha servit per signar un també històric conveni entre la Diputació de Tarragona, la Generalitat i l’Ajuntament de la localitat, destinat a finançar les obres de contenció dels moviments del subsòl del municipi i que des del 2010, tants problemes a nivell d’esquerdes han generat a veïns i el conjunt de la localitat.
En l’acte de signatura, celebrat avui a les 11 del matí, hi han intevingut el president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet; la consellera de Governació i Relacions Institucionals de la Generalitat, Meritxell Borràs; el secretari general del Departament de Territori i Sostenibilitat, Pau Villòria, i l’alcalde de Barberà de la Conca, Marc Rovira, excusant la seva presència, el conseller Santi Vila.
Durant l’acte, no han faltat les paraules d’agraïment per part de l’alcalde, Marc Rovira, que especialment ha agraït la paciència i esforç en positiu dels veïns afectats per les esquerdes i la resta d’intervinents han posat en valor la col·laboració entre administracions, que ha fet possible la signatura d’aquest conveni, que permetrà que ara, el consistori de Barberà es pugui centrar en destinar els seus recursos a necessitats bàsiques del municipi i que s’havien hagut de posposar com l’arranjament de carrers o del mateix cementiri.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
