L’Associació Juvenil Somdepoble organitza el Concurs de pessebres

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Un cop més Vimbodí acull el Concurs de Pessebres que organitza anualment l’Associació Juvenil Somdepoble en col·laboració amb l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet.

Per poder participar cal inscriure’s a l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet entre el dia 2 i 23 de desembre; en segon lloc, cal elaborar un bonic pessebre i finalment, esperar que el jurat, format pels mateixos joves de Somdepoble, valori els pessebres casa per casa.

La valoració i puntuació tindrà lloc el dia 24 al matí a partir de les 10.30 h, tot i que l’entrega de premis no es farà fins el 26 de desembre a les 12.00 h. L’entrega de premis tindrà lloc a la Biblioteca i acte seguit es farà cagar el Tió.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres