Engega un nou curs de monitors de lleure

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Dissabte 12 de desembre, desprès d'un any de parada, va començar un nou curs de monitors de lleure infantil i juvenil a la comarca. Hi prenen part una vintena de joves de Montblanc, de l’Espluga de Francolí, de Santa Coloma de Queralt, de Sarral, de Vimbodí i Poblet, de Roda de Berà, de Guàrdia dels Prats i de Montbrió de la Marca. Els futurs monitors aprendran sobre el creixement dels infants, l'atenció a la diversitat, i conceptes de l'educació en valors, d'educació en salut i prevenció, de pedagogia del lleure, a més a més practicaran dinàmiques de grups i jocs.

Aquest curs, organitzat per l'Oficina Jove de la Conca i amb el suport de l'Ajuntament de Montblanc, es realitza en caps de setmana i intensiu al Nadal i es desenvolupa al local d'entitats de Montblanc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres