Concurs de guarniment sostenible de Nadal als centres d'ensenyament de la comarca

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Degut a l’èxit d'anys anteriors, el Consell Comarcal ha convocat el 4rt Concurs de guarniment sostenible de Nadal adreçat als centres d’ensenyament de la Conca de Barberà. Aquest concurs vol ser una activitat global a totes les escoles de la comarca, potenciant una competitivitat sana i de qualitat, la creativitat i el disseny en la sostenibilitat, i el treball en equip. El motiu fonamental de la decoració és el Nadal i el títol i el missatge són de creativitat lliure.

El jurat, integrat per representants del Servei de Medi Ambient del Consell Comarcal presidits per Josep Amill, conseller comarcal de medi ambient, realitzarà una visita a totes a les escoles participants el dia 17, 18 i 21 de desembre per fer la valoració personalment de les actuacions de cada centre. Per donar el seu veredicte, el jurat tindrà en compte la sostenibilitat i el respecte pel medi ambient (decoracions elaborades amb material reciclat i de rebuig), l´originalitat, la qualitat artística i el missatge nadalenc. Els resultats es faran públics el dia 18 de gener de 2016. El premi consisteix en la realització d'un activitat gratuïta, amb transport inclòs, al PNIN de Poblet. Totes les escoles participants rebran un lot de llibres sobre natura i sostenibilitat.

Els resultats que s'esperen obtenir d’aquesta activitat, que ja es van observant en tots els centres d’ensenyament fruit de les anteriors convocatòries, són la implantació d'un sistema de guarniment de l’escola seguint unes directrius sostenibles,que siguin aplicable a altres festes o actes; i que sigui una manera continuada i habitual de treball.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres