Els Amics dels Gegants de Montblanc tanquen la temporada amb una sortida a la ciutat de Reus

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat dissabte 12 de desembre els Amics dels Gegants de Montblanc van tancar la temporada amb la darrera sortida de l’any a la ciutat de Reus, amb motiu de la participació a la Trobada Gegantera que commemorava el desè aniversari de la Fundació Pere Mata.
A primera hora del matí, els montblanquins van sortir en direcció a Reus, en aquesta jornada festiva organitzada per la colla gegantera de l’Institut Pere Mata. Els Veguers de Montblanc van acompanyar els amfitrions junt amb les colles de l’Aleixar, Sagrat Cor de Tarragona, Alforja, la Selva del Camp, les Borges del Camp, Falset, Móra d’Ebre i Poble Sec de Barcelona.
El recinte va obrir les portes al públic en aquesta jornada festiva en què hi van prendre part el personal del centre, acompanyats de les respectives famílies. Després de l’esmorzar de germanor, tot un seguit d’activitats lúdiques van amenitzar el matí fins al punt que va donar inici la mostra de balls de gegants. Els montblanquins van oferir “La Sardana dels Veguers”, un dels balls propis que ofereixen en les seves ballades. Els grallers dels Amics dels Gegants van posar la nota musical a l’actuació.
Una gran ballada conjunta va posar el punt final a la celebració, tot i que els actes es van allargar durant tot el dia.
A primera hora del matí, els montblanquins van sortir en direcció a Reus, en aquesta jornada festiva organitzada per la colla gegantera de l’Institut Pere Mata. Els Veguers de Montblanc van acompanyar els amfitrions junt amb les colles de l’Aleixar, Sagrat Cor de Tarragona, Alforja, la Selva del Camp, les Borges del Camp, Falset, Móra d’Ebre i Poble Sec de Barcelona.
El recinte va obrir les portes al públic en aquesta jornada festiva en què hi van prendre part el personal del centre, acompanyats de les respectives famílies. Després de l’esmorzar de germanor, tot un seguit d’activitats lúdiques van amenitzar el matí fins al punt que va donar inici la mostra de balls de gegants. Els montblanquins van oferir “La Sardana dels Veguers”, un dels balls propis que ofereixen en les seves ballades. Els grallers dels Amics dels Gegants van posar la nota musical a l’actuació.
Una gran ballada conjunta va posar el punt final a la celebració, tot i que els actes es van allargar durant tot el dia.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
