Sortida fins a Barberà de la Conca del Club Atlètic Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Diumenge dia 13 la caminada del CAM ens va portar fins a Barberà de la Conca per tal de donar un tomb pel seu terme.
Vam començar a caminar envoltats d’una densa boira que ja no ens va deixar en tot el matí. El camí és ample i el vam trobar una mica humit. Vam anar trobant masos ja enrunats i alternant camps de vinyes i sembrats. De tant en tant algun bosquet, on vam aprofitar per esmorzar.
Vam seguir fins arribar al mas del Xaconet, on vam trobar el monumental Pi del Xaconet. El vam gaudir pels quatre costats, ja que és molt espectacular. De nou el peu a terra fins a Barberà, on vam agafar el camí fins a la font Gitarda. Vam deixar els camins que van a Sarral i Pira per anar a la font Vella. Aleshores vam tenir una visita guiada pel poble. Per uns carrers estrets vam anar fins al Castell i vam seguir cap a l’església, on vam poder veure els estralls de les esquerdes. Vam continuar avall fins al Sindicat, on vam donar per acabada aquesta nova
caminada.
Vam començar a caminar envoltats d’una densa boira que ja no ens va deixar en tot el matí. El camí és ample i el vam trobar una mica humit. Vam anar trobant masos ja enrunats i alternant camps de vinyes i sembrats. De tant en tant algun bosquet, on vam aprofitar per esmorzar.
Vam seguir fins arribar al mas del Xaconet, on vam trobar el monumental Pi del Xaconet. El vam gaudir pels quatre costats, ja que és molt espectacular. De nou el peu a terra fins a Barberà, on vam agafar el camí fins a la font Gitarda. Vam deixar els camins que van a Sarral i Pira per anar a la font Vella. Aleshores vam tenir una visita guiada pel poble. Per uns carrers estrets vam anar fins al Castell i vam seguir cap a l’església, on vam poder veure els estralls de les esquerdes. Vam continuar avall fins al Sindicat, on vam donar per acabada aquesta nova
caminada.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
