Blancafort va acollir el primer Cros Comarcal Escolar d’aquesta nova temporada 2015-2016

Esports

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat diumenge 13 de desembre es va desenvolupar a Blancafort el Cros Comarcal preparatori per al campionat provincial de Tarragona.

El cros escolar és una activitat ja recurrent que organitza de manera conjunta l’Associació Esportiva Blancafort (AEBlancafort), l’Associació de Mares i Pares de l’escola de Blancafort (AMPA CEIP) i el Consell Esportiu de la Conca de Barberà i és oberta a tots els escolars. Els seus objectius bàsics són els de fomentar l’esport en categories escolars, les curses, específicament, i alhora i complementàriament treballar tots els valors ètics i esportius que hi van lligats. Tots els alumnes participants tenen clara la consciència de l’esforç per tal de millorar a nivell personal i col·lectiu però, alhora, tots valoren aquell famós esperit olímpic que enalteix la simple participació, perquè tots, des del primer al darrer, confirmen d’idèntica manera la cursa i la seva possibilitat.

Com a resum, més de dues-centes inscripcions de dorsals optaven als trofeus corresponents als classificats en les tres primeres posicions per categories. Uns atletes que, guanyadors o no, s’enduien, bàsicament, un trofeu que acreditava el seu esforç i la seva actitud esportiva i participativa.

La cursa va ser elogiada des de tots els àmbits per la qualitat, el compromís i l’esforç de les persones implicades i per tal d’aconseguir un matí rodó de convivència i esport. Des de les entitats blancafortines, la població en particular i les col·laboracions de l’Ajuntament de Blancafort i Fruites Planas i Fills es fa una valoració molt positiva de l’activitat i s’agraeix l’assistència i l’esforç organitzatiu i participatiu de tothom.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres