Els nens i nenes de Montblanc fan cagar el Tió

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest diumenge 20 de desembre a partir de dos quarts de dotze del migdia la plaça Major de Montblanc ha estat l’escenari del tradicional acte de fer cagar el Tió.
Aquesta és una activitat molt tradicional d’aquestes dates i que va destinada, principalment, a tots els menuts de la Vila Ducal. L’acte ha començat amb una actuació d'animació infantil a càrrec del grup Corrandes d’Animació i, tot seguit, els infants, amb bastó i barretina, han pujat a l’escenari i han fet cagar el tió.
Un any més, l’Ajuntament de Montblanc i el Consell Municipal de Joventut han organitzat el Tió per a tots els nens i nenes de Montblanc. A més, l'acte també s'ha utilitzat per fer una campanya de recollida de menjar (llaunes, llegums, pasta, galetes...) que es dipositaven al tió i que és menjar que s'entregarà a Càritas Montblanc per a distribuir-ho entre les persones més necessitades.
Aquesta és una activitat molt tradicional d’aquestes dates i que va destinada, principalment, a tots els menuts de la Vila Ducal. L’acte ha començat amb una actuació d'animació infantil a càrrec del grup Corrandes d’Animació i, tot seguit, els infants, amb bastó i barretina, han pujat a l’escenari i han fet cagar el tió.
Un any més, l’Ajuntament de Montblanc i el Consell Municipal de Joventut han organitzat el Tió per a tots els nens i nenes de Montblanc. A més, l'acte també s'ha utilitzat per fer una campanya de recollida de menjar (llaunes, llegums, pasta, galetes...) que es dipositaven al tió i que és menjar que s'entregarà a Càritas Montblanc per a distribuir-ho entre les persones més necessitades.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres

