A Montblanc, la participació a les eleccions del 20D a les 2 del migdia supera la del 2011

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Lleugera pujada a la capital de la Conca de Barberà de la participació a les eleccions generals. Segons dades del Ministeri de l'Interior espanyol, a les 2 del migdia, a Montblanc havia votat un total de 1.668 persones (31,85%, mentre que al 2011 ho va fer el 30,65% (1615 persones).
Pel que respecte a Santa Coloma de Queralt, un dels altres punts forts de la comarca, la participació ha baixat de manera destacada. Avui han votat de moment 485 persones (23,62%), mentre que el 2011 ho van fer a les 2 del migdia 628 persones (28,99%).
A la província de Tarragona, han votat a les 2 de la tarda 192.334 persones (35,10%), menys que el 2011 quan a percentatge (35,51%, 193.194 persones).
A Catalunya, han votat fins el moment el 35,30% (35,50 el 2011), i a tot el conjunt de l'estat, s'ha superat el 37% (37,02%), snet gairebé un punt menys que fa quatre anys.
Pel que respecte a Santa Coloma de Queralt, un dels altres punts forts de la comarca, la participació ha baixat de manera destacada. Avui han votat de moment 485 persones (23,62%), mentre que el 2011 ho van fer a les 2 del migdia 628 persones (28,99%).
A la província de Tarragona, han votat a les 2 de la tarda 192.334 persones (35,10%), menys que el 2011 quan a percentatge (35,51%, 193.194 persones).
A Catalunya, han votat fins el moment el 35,30% (35,50 el 2011), i a tot el conjunt de l'estat, s'ha superat el 37% (37,02%), snet gairebé un punt menys que fa quatre anys.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
