La Grossa de Cap d'Any, comença el compte enrere

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Grossa de Cap d’Any comença el compte enrere per a la celebració de la tercera edició del sorteig, que enguany se celebrarà als estudis de TV3, el dijous 31 a les 13:20h. Demà els bombos sortiran de la seu de Loteria de Catalunya a Barcelona per instal·lar-se al plató de TV3. Per tercer any consecutiu, el programa estarà conduït per la periodista Helena García Melero i, per primera vegada, pel també periodista Pere Mas, ambdós presentadors del programa “Divendres”. La gala, produïda per la productora El Terrat, estarà amenitzada per la música de la banda A Contra Blues.
 
Una de les principals novetats del programa d’aquest any seran les ‘mans innocents’ que premeran el botó per extreure del bombo els cinc grans premis. L’encarregat del primer premi serà el guanyador del sorteig on line “Compra a lagrossa.cat i reparteix tu la sort del sorteig”. I els “padrins” del segon, tercer, quart i cinquè premi seran cares conegudes del món de l’esport i la cultura catalanes: l’exfutbolista Eric Abidal; el pilot de cotxes i motos Isidre Esteve; i les actrius catalanes, Lloll Bertran i Nina.
 
Durant el programa, també s’oferirà com a premi d’última hora, un telèfon intel·ligent d’última generació, al qual podran optar tots els espectadors, tinguin o no bitllets de la Grossa i que endevinin la terminació del primer premi, La Grossa.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres