La Diputació de Tarragona obté la màxima puntuació en el rànquing estatal de transparència

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Diputació de Tarragona ha obtingut la màxima puntuació en el rànquing estatal de transparència de les diputacions segons l’estudi elaborat per l’organització Transparency International España.
En concret, aquest any 2015 ha assolit 100 punts en la tercera edició de l’Índex de Transparència de las Diputacions. Així doncs, ocupa la primera posició del rànquing, juntament amb les diputacions de Huelva, Palència, Valladolid i Biscaia. Aquest resultat supera el de l’edició anterior, que era de 97,5 punts.
En aquesta edició, destaca l’augment de la puntuació mitjana de les 45 diputacions avaluades, que se situa en els 81,7 punts, fet que posa de manifest la tasca que en aquest sentit han realitzat aquestes institucions per posar a l’abast la informació a la ciutadania.
En concret, aquest any 2015 ha assolit 100 punts en la tercera edició de l’Índex de Transparència de las Diputacions. Així doncs, ocupa la primera posició del rànquing, juntament amb les diputacions de Huelva, Palència, Valladolid i Biscaia. Aquest resultat supera el de l’edició anterior, que era de 97,5 punts.
En aquesta edició, destaca l’augment de la puntuació mitjana de les 45 diputacions avaluades, que se situa en els 81,7 punts, fet que posa de manifest la tasca que en aquest sentit han realitzat aquestes institucions per posar a l’abast la informació a la ciutadania.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
