Els nens i nenes de l'Espluga gaudeixen del Parc de Nadal

L'Espluga de Francolí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Parc de Nadal de l’Espluga de Francolí, que ha tingut lloc els dies 28 i 29 de desembre, ha tornat a omplir el pavelló de canalla. El Parc, organitzat per la regidoria de Joventut de l’Ajuntament, ha obert matins i tardes, amb servei de monitoratge al matí.

Pels menors de 4 anys hi havia una ludoteca amb un inflable petit i 25 joguines de plàstic. Al davant de la ludoteca tres inflables, dos d’ells de grans proporcions. A més, els infants podien anar a fer un taller a la zona de tallers o anar a competir a un circuit de scalextric de més de 4 metres.

Una altra opció era la zona de jocs tradicionals amb bitlles, io-ios, baldufes, gomes elàstiques, cordes de saltar, patacons i molts altres jocs.

D'altra banda, el 24 i 30 al matí una bona colla d’infants van participar a les activitats que s’organitzaven a Drac Actiu. Van fer un Raid, escalada, bicicleta i tir amb arc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres