Constituïda la nova Junta de l’Associació Museu Arxiu Comarcal amb nous membres

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest passat diumenge 27 de desembre al matí es va constituir una nova Junta de l’Associació Museu Arxiu Comarcal amb nous membres.

Prèvia a la dimissió de l’antiga junta el passat dia 23 de desembre a les set de la tarda i donada la voluntat de renovació i d’incorporació de nous membres amb noves idees i esperit de modernitzar i dinamitzar el Museu Comarcal, es van reunir aquells que conformaran la que serà nova junta de la institució.

Posteriorment, a les dotze del migdia i en assemblea de socis del Museu, es va explicar i es va ratificar i aprovar la renovació a través de votació.

Els nous membres i socis es van emplaçar que passat festes es passarà l’estat de comptes de l’entitat, les noves propostes i es fixaran les reunions periòdiques de l’equip de treball.

La Junta del Museu Arxiu Comarcal queda conformada de la següent manera:
- President: Josep Gomis
- Vicepresidenta: Agnès Ribó
- Secretària: Pilar Saura
- Tresorer: Jaume Espelt
- Vocals:
Ariadna Ferrer, com a representant de Turisme
Francesc Guasch
Joan Cartanyà, com a representant del Centre Natural
Joan Miquel Espelt
Josep Grau, com a representant del Centre d’Estudis
Josep Andreu
Maties Solé, com a membre honorífic
Pierrette Parnau
Ramon Recasens, com a representant de la Secció Sardanista del Museu
Toni Cartanyà
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres