Satisfacció de tots els participants en la 1a Cursa de la Llufa

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat diumenge 27 de desembre, a l’Espluga de Francolí, es va gaudir de la primera edició de la cursa de la Llufa.
Hi va haver més de 100 participants a la prova llarga (3 km, en dues voltes a un circuit urbà per la població) i gairebé 20 nois i noies a la prova curta, que es va fer al voltant de l’església.
Els 3€ aportats per cada un dels 121 participants i que van suposar 363 €, ja estan ingressats al compte de la marató de TV3.
El Club Atlètic Espluguí està molt satisfet de com ha anat aquesta prova i ja està engrescat en preparar la segona edició.
Hi va haver més de 100 participants a la prova llarga (3 km, en dues voltes a un circuit urbà per la població) i gairebé 20 nois i noies a la prova curta, que es va fer al voltant de l’església.
Els 3€ aportats per cada un dels 121 participants i que van suposar 363 €, ja estan ingressats al compte de la marató de TV3.
El Club Atlètic Espluguí està molt satisfet de com ha anat aquesta prova i ja està engrescat en preparar la segona edició.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
