Recuperació de la vegetació de ribera del riu Francolí a Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Amb el suport de l’Ajuntament de Montblanc i amb la col·laboració de Viu l’Ecològic ja fa més d’un any que estan recuperant la vegetació de ribera del riu Francolí a Montblanc i fent un camí per apropar-hi la gent.

Aquests dies s’està treballant al marge dret del Francolí, entre el Pont Vell i el Molí del Pas.

El primer pas és eliminar la gran quantitat de canyes que hi ha per després poder plantar els arbres propis de la vegetació de ribera i iniciar així la successió cap a la vegetació potencial.

Agenda del mes de gener
- Diumenge 17 de gener de 10.00 h a 13.00 h a Montblanc: Reunió de la xarxa de voluntariat ambiental de Montblanc. Amb el suport de l’Ajuntament de Montblanc. Projecte “Camí del Francolí”.
- Diumenge 24 de gener de 10.00 h a 15.00 h a Montblanc: Actuació de millora de la vegetació de ribera del Riuot. Eliminació de canya. Amb el suport de l’Ajuntament de Montblanc. Projecte “Camí del Francolí”.
- Diumenge 31 de gener de 10.00 h a 15.00 h a Montblanc: Actuació de millora de la vegetació del riu d’Anguera. Plantada popular al meandre del Martí. Amb el suport de l’Ajuntament de Montblanc. Projecte “Camí del Francolí”.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres