Barberà de la Conca ha viscut la representació dels seus Pastorets

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Tot continuant amb la celebració dels seus actes nadalencs, la localitat de Barberà de la Conca ha viscut avui dissabte, segon dia del nou any 2016, una representació ben local i original dels Pastorets; tot plegat gràcies a la iniciativa i bon saber fer del grup local “Els Quandumenus”.
La representació, que ha començat a les 6 de la tarda, ha estat a la sala del vídeo de la localitat i han estat molts els veïns i veïnes que han gaudit amb la representació i han premiat els actors amb els seus aplaudiments.
Els actes continuaran ara, dimarts dia 5 de gener, amb la Cavalcada de ses Majestats els Reis Mags d’Orient, amb la benvinguda a la localitat, per part de l’alcalde, Marc Rovira, a les 6 de la tarda
La representació, que ha començat a les 6 de la tarda, ha estat a la sala del vídeo de la localitat i han estat molts els veïns i veïnes que han gaudit amb la representació i han premiat els actors amb els seus aplaudiments.
Els actes continuaran ara, dimarts dia 5 de gener, amb la Cavalcada de ses Majestats els Reis Mags d’Orient, amb la benvinguda a la localitat, per part de l’alcalde, Marc Rovira, a les 6 de la tarda
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
