Cita ben especial amb la Música per la Pau, organitzada per Carles Esteller

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat dia 23, la tarda-vespre fou molt especial. Organitzat pel comunicador Carles Esteller, un acte meravellós de Música per la Pau. Amb la intervenció d’un grapat de poetes, músics i cantants, se celebrà un acte al bell mig del claustre de l’Antic Hospital de Santa Magdalena a la vila de Montblanc.

En aquell bell marc, els assistents  van resar, pregar per la pau, cantant, recitant, interpretant música, i pensant i desitjant un món millor.
.
Caiguda la tarda, el cantautor Xavi Picarols va cantar i ens va fer cantar amb la seva guitarra.

A frec del pou, la poeta Albada Albages va recitar un poema de desencís sobre la pau al món, un crit d’incredulitat que rebotava entre les dolorides pedres del claustre.

La poeta i escriptora Carmina Ral mostrà la força de la seva poesia.

Pau Civit va recitar un poema de temàtica candent sobre els refugiats sirians.

Josep Cardona, Nati i Isabel interpretaren “El cant dels ocells” i “Santa nit”...

Núria Segura delectà amb la lectura d’uns textos.

Pablo i Javi, que conformen el duet “Tacones i cuerdas”, vingueren de Tarragona amb una cançó sota el braç, feta exclusivament per aquest acte, i van fer volar aires del sud entre les columnes.

El petit músic Sasha Amorós delectà amb el seu violí i la seva simpatia, interpretant dues meravelloses peces clàssiques.

Carles Esteller també recità poemes del poeta i pintor Josep Garcia Marsal, del seu magnific llibre Las Musas. També va emocionar amb el seu propi poema, “El record d’una mare”.

Per la cloenda, la veu de la soprano Mercè Mestre.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres