Els espluguins i espluguines reben als Reis Mags

L'Espluga de Francolí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Un any més els espluguins i espluguines han estat puntuals a la rebuda de Ses Majestats els Reis Mags d'Orient que han arribat a la localitat al punt de les sis de la tarda desprès de les senyals de petards.

Tot realitzant el recorregut habitual, Melcior, Gaspar i Baltasar, han passejat dalt de les seves carrosses per diferents carrers de l'Espluga de Francolí, saludant als nens i nenes i famílies senceres que els esperaven amb il·lusió tot i el fred d'aquest dimarts. Al llarg de tot el recorregut els Reis Mags han donat caramels a la mainada que els saludava. A més, a les carrosses que els acompanyaven s'hi podien veure paquets de regals i, en una, carbó.

La cavalcada ha finalitzat amb el darrer tram a l'Avinguda Lluís Carulla i plaça del Casal. Finalment, es feia la rebuda dels reis al Teatre del Casal.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres