Montblanc rep els Reis Mags d'Orient

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Passades les sis de la tarda, i tot i les baixes temperatures que aquest dimarts s'han fet notar, es donava el tret de sortida de la Cavalcada de Reis a Montblanc. Aquesta s'iniciava des dalt de tot de l'avinguda Manel Ribé després que els tres Reis fèssin la visita als residents de la Residència-Llar Conca de Barberà i després d'uns petards que anunciaven la seva arribada a Montblanc.
Caramels, música, regals i, sobretot, patges i els tres Reis protagonitzaven aquesta cavalcada que anava encapçalada pel patge carter i que ha fet un llarg recorregut pels carrers de la capital de la Conca de Barberà.
Moltes famílies han sortit al carrer per rebre Ses Majestats els Reis Mags d'Orient i, especialment, el gran gruix de veïns i veïnes de la localitat es concentraven a la Plaça Major de Montblanc on els tres reis han baixat de les seves carrosses i han saludat als nens i nenes que allí els estaven esperant.
Caramels, música, regals i, sobretot, patges i els tres Reis protagonitzaven aquesta cavalcada que anava encapçalada pel patge carter i que ha fet un llarg recorregut pels carrers de la capital de la Conca de Barberà.
Moltes famílies han sortit al carrer per rebre Ses Majestats els Reis Mags d'Orient i, especialment, el gran gruix de veïns i veïnes de la localitat es concentraven a la Plaça Major de Montblanc on els tres reis han baixat de les seves carrosses i han saludat als nens i nenes que allí els estaven esperant.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres



